12 lipca 2016

LIEBSTER BLOG AWARD

Wieki temu od Oli z Mikmok dostałam wyróżnienie w postaci Liebster Blog Award i zgodziłam się odpowiedzieć na zadane przez nią pytania.

1. Co najbardziej podoba się Tobie samej w Twoim własnym wyglądzie?
Mam śliczne uszka. 
Serio, jeszcze nie widziałam ładniejszych.

2. Pośmiejmy się, czyli prośba o zapodanie suchara :)
To nie śmialiśmy się przy poprzednim punkcie..?

3. Jaki absurdalny strach nie daje Ci spokoju?
Że nakręcą trzecią część Listów do M.

4. Jakie są Twoje wstydliwe przyjemności?
Mam tylko jedną: wstydliwe fakty na mój temat zachowuję dla siebie.

5. Która baśń, bajka lub legenda, wywarła na Tobie największe wrażenie?
Baśń o tym, dlaczego dęby nie gubią liści na zimę.
Przypomina mi się każdej jesieni.

6. Jakie było Twoje najdziwniejsze dziecięce marzenie?
Chciałam być zakonnicą i astronautką (wtedy mówiłam "kosmonautą").
Albo odwrotnie. Niekoniecznie jednocześnie.

7. Jaką niekoniecznie potrzebną rzecz kupiłabyś, mając nieograniczoną ilość pieniędzy?
"Przydasie" do scrapbookingu i wyposażenie niezbędne w podróży dookoła świata.

8. Dokąd udałabyś się w wymarzoną podróż (miejsce, w którym jeszcze nie byłaś)?
Do Japonii.
Z miejsca.

9. Które miejsce w swojej miejscowości lubisz najbardziej i uważasz za naprawdę wyjątkowe?
Moje mieszkanie.
Stwierdzam to po każdym przekroczeniu progu.

10. Które małe polskie marki lubisz, cenisz i chętnie polecasz?
Lokalną firmę, która szyje najlepsze dżinsy na świecie.
Nie podam nazwy, bo odkryjecie zalety kroju i jakość wykonania, zakochacie się w tych dżinsach, a firma stanie się znana, modna i podniesie ceny.

11. Zatem raz jeszcze – które z popularnych blogów czytasz i polecasz?
Nie przepadam za blogami, ale Piąty pokój i Kavka przyciągają mnie nawet po dłużej przerwie od netu.

***
Wyróżnienie dotyczy blogerów, więc będę monotematyczna.
Mam tylko jedno pytanie:

Jaki blog uważasz za wyjątkowo głupi i niepotrzebny?

Pytanie odbijam do Oli z Mikmok :P



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz